Grid2018-03-25T01:05:53+02:00

Cum sa cresti increderea intr-un brand prin social media. Sau: Mihai o curteaza pe Irina

By |February 18th, 2014|Categories: Comunicare, Consumatorul modern, Digital si online, Strategie de business|Tags: , , , , , , , |

Care e treaba cu Mihai si Irina? Povestea clasica: Mihai o place pe Irina. A fost timid o perioada dar, in cele din urma, si-a luat inima in dinti si a ales sa o invite [...]

Cresterea increderii consumatorului printr-un site sau magazin online

By |January 28th, 2014|Categories: Comunicare, Consumatorul modern, Digital si online, Media, Strategie de business|Tags: , , , , , , , , , |

Acest articol continua seria materialelor despre cum sa cresti increderea intr-un brand prin intermediul internetului: in primul articol am discutat despre importanta increderii pentru branduri si companii si din ce cauza este acum dificil sa [...]

Cum sa cresti increderea intr-un brand prin internet: directii principale

By |January 21st, 2014|Categories: Comunicare, Consumatorul modern, Digital si online, Media, Strategie de business|Tags: , , , , , , , , |

In articolul trecut  am vorbit despre importanta increderii consumatorului pentru un brand sau companie si am explicat din ce cauza in prezent este din ce in ce mai dificil sa castigi increderea consumatorului. Adoptarea la scala [...]

De ce nu avem incredere in branduri si companii

By |December 19th, 2013|Categories: Comunicare, Consumatorul modern, Digital si online, Strategie de business|Tags: , , , , , , , , , |

O simpla interogare pe google dupa „reputation management” va returna peste 67 milioane de rezultate. Cu alte cuvinte, o intreaga industrie s-a format pentru a repara greselile pe care diferite business-uri le-au facut, prin care [...]

Consumatorul matur. Cum a aparut si cum afecteaza strategia companiilor

By |December 5th, 2013|Categories: Comunicare, Consumatorul modern, Digital si online, Strategie de business|Tags: , , , , , , , , , |

Cred ca sunteti de acord cu mine ca pana acum cativa ani, consumatorul era ca un copil. Un copil inocent, caruia toata lumea ii spunea ca sa faca si uneori il mai si punea la [...]

Psihologia marketingului viral sau cum determini consumatorul sa iti promoveze continutul online

By |November 28th, 2013|Categories: Consumatorul modern, Digital si online, Media|Tags: , , , , , , , , |

Acum cateva minute tocmai am citit un articol interesant pe internet. Imediat am simtit nevoia sa il impartasesc si cu alte persoane si l-am postat pe Facebook. A... si ca sa vezi, la putin timp [...]

Consumatorul renunta la media traditionala pentru internet?

By |November 20th, 2013|Categories: Consumatorul modern, Digital si online, Media|Tags: , , , , , , , , , |

Oare aparitia si dezvoltarea internetului ia din timpul pe care consumatorii il aloca altor medii clasice de comunicare? Orice companie este firesc sa isi puna acesta intrebare. Mai ales pentru ca internetul evolueaza foarte rapid [...]

Leave A Comment

Go to Top