Cum faci clientul sa iti dea mai multi bani. Sau: experienta consumatorului ca factor diferentiator
In ultimele saptamani am avut doua experiente total diferite in restaurantele din Bucuresti: In primul restaurant am intrat si nu m-a bagat nimeni in seama. Dupa ce m-am asezat la masa a trebuit sa fac [...]
Consumatorul si brandurile ar trebui sa se joace mai mult. Despre gamification
Pun pariu ca atunci cand erai copil, preferai mai degraba sa te joci decat sa faci bastonase la caligrafie, sa inveti o poezie sau sa te duci la culcare. Hai spune-mi daca nu-i asa? Ce [...]
Un proiect de nisa: www.researchromania.ro
A trecut ceva timp de cand nu am mai publicat articole pe blog. Acest lucru se datoreaza unor proiecte persoanele de care m-am ocupat. Dar revin in forta, promit! :). Unul dintre proiectele pe care [...]
Cum sa cresti increderea intr-un brand prin social media. Sau: Mihai o curteaza pe Irina
Care e treaba cu Mihai si Irina? Povestea clasica: Mihai o place pe Irina. A fost timid o perioada dar, in cele din urma, si-a luat inima in dinti si a ales sa o invite [...]
Cresterea increderii consumatorului printr-un site sau magazin online
Acest articol continua seria materialelor despre cum sa cresti increderea intr-un brand prin intermediul internetului: in primul articol am discutat despre importanta increderii pentru branduri si companii si din ce cauza este acum dificil sa [...]
Cum sa cresti increderea intr-un brand prin internet: directii principale
In articolul trecut am vorbit despre importanta increderii consumatorului pentru un brand sau companie si am explicat din ce cauza in prezent este din ce in ce mai dificil sa castigi increderea consumatorului. Adoptarea la scala [...]
De ce nu avem incredere in branduri si companii
O simpla interogare pe google dupa „reputation management” va returna peste 67 milioane de rezultate. Cu alte cuvinte, o intreaga industrie s-a format pentru a repara greselile pe care diferite business-uri le-au facut, prin care [...]
Consumatorul matur. Cum a aparut si cum afecteaza strategia companiilor
Cred ca sunteti de acord cu mine ca pana acum cativa ani, consumatorul era ca un copil. Un copil inocent, caruia toata lumea ii spunea ca sa faca si uneori il mai si punea la [...]
Psihologia marketingului viral sau cum determini consumatorul sa iti promoveze continutul online
Acum cateva minute tocmai am citit un articol interesant pe internet. Imediat am simtit nevoia sa il impartasesc si cu alte persoane si l-am postat pe Facebook. A... si ca sa vezi, la putin timp [...]
Consumatorul renunta la media traditionala pentru internet?
Oare aparitia si dezvoltarea internetului ia din timpul pe care consumatorii il aloca altor medii clasice de comunicare? Orice companie este firesc sa isi puna acesta intrebare. Mai ales pentru ca internetul evolueaza foarte rapid [...]
Leave A Comment
You must be logged in to post a comment.