Blog Medium Image2018-03-25T01:05:54+02:00

Momentele care iti decid viata. Stii sa le joci?

Una dintre cartile care m-a influentat cel mai mult se numeste "Orele astrale ale omenirii" si este scrisa de Stephan Szweig. Un autor nu foarte popular la noi, dar care din punctul meu de vedere se pricepe. Am avut norocul sa o primesc si sa o citesc prin clasele 5-8. O primisem cand am luat un premiu. Tipul asta - [...]

Cate optiuni sa folosesti ca sa iei banii consumatorului?

Stiu ca iti place sa ai mai multe optiuni dintre care sa poti alege: 5 posibile destinatii de vacanta dintre care sa alegi una, doua sau trei persoane care te curteaza (sau poate si mai multe daca ai un avantaj secret)… Dar oare, daca ai mai multe optiuni, inseamna ca iei mai usor decizia de a alege o anumita vacanta [...]

Cum este primita aplicatia UBER de catre romani (cercetare in premiera)

Sustin cu tarie ca smartphone-urile au un potential fantastic de a influenta viata consumatorului si modul in care brandurile interactioneaza cu consumatorul modern. Am vorbit pana acum despre asta in comunicate de presa, pe blog cat si pe DIGI TV. In Bucuresti s-a lansat recent aplicatia UBER. Aplicatia UBER poate fi utilizata de soferi sau de catre pasageri. Prin ea, [...]

Muzica te face sa cumperi. Importanta marketing-ului prin muzica

Sunt sigur ca iti place muzica. Ai un stil care iti place mai mult, poate o formatie sau un cantaret preferat. Si nu-i asa ca ti s-a intamplat sa te simti atat de energizat incat sa bati ritmul din picior sau sa te treaca un fior atunci cand ai ascultat o melodie mai sensibila? Si poate o sa ma crezi cand [...]

Cum sa fii un manager bun? Nu face nimic

Aproape toti managerii din jurul meu muncesc foarte mult. Inclusiv eu. Totusi, astazi vreau sa lansez o provocare. Anume: Un manager bun este cel care nu face nimic! Stiu ca mai multi manageri sau viitori manageri citesc acest blog. Si am zis sa ii provoc 🙂 Nu ma crezi? Pai ia gandeste-te: - Atunci cand esti manager si nu faci [...]

Cum sa faci pe cineva sa reactioneze? Comunica vizual

Atunci cand comunicam vizual, reusim sa transmitem mai usor emotii, sa atragem mai bine atentia consumatorului, sa transmitem mai bine mesaje complexe, care sunt tinute minte mai bine. Dar, cel mai important, comunicarea vizuala creste implicarea consumatorului, creste "engagement-ul". Iar cel mai valoros consumator pentru un brand este cel care face ceva pentru el, consumatorul care interactioneaza cu brandul, care [...]

Leave A Comment

Go to Top