De ce suntem loiali unui loc de munca
Ca probabil majoritatea dintre voi, am atat prieteni loiali de mai multa vreme unui anumit job cat si prieteni care isi schimba relativ frecvent locul de munca. Prin cercetarile recente pe care le-am realizat in [...]
Top trenduri care influenteaza comportamentul consumatorului in 2019. Partea a II-a: responsabilitatea, gamificarea si brandurile prietene cu tehnologia
Continui seria de trenduri care influenteaza comportamentul consumatorului in 2019 inceputa in articolul precedent, cu alte trei trenduri care am observat noi, in iSense Solutions, ca se manifesta puternic acum. Deci, pe langa nerabdare, minimalism [...]
Top trenduri care influenteaza consumatorul roman in 2019. Partea intai: nerabdarea, minimalismul, fuga de branduri
Care sunt trendurile care influenteaza viata consumatorului din Romania in 2019? Care sunt comportamentele care fac diferenta in viata lui si prin ce mijloace brandurile pot deveni relevante in prezent? La împlinirea a 5 ani [...]
Cat de mult conteaza review-urile online pentru un business
Un nou obicei si-a facut loc in viata mea si a prietenilor mei. In ultima vreme nu vrem sa mai riscam si, aproape de fiecare data, alegem un restaurant unde sa iesim sau un loc [...]
O banca moderna este o banca de care scapi repede
La Banking Innovation Lab 2018 am avut o prezentare despre asteptarile romanilor de la o "banca moderna". Cred ca a fost una dintre cele mai interesante prezentari de anul acesta. Si asta dintr-un motiv simplu: [...]
Cand trecutul nu te lasa sa reusesti
Intr-un studiu, niste maestri sahisti au fost pusi in fata unei table de sah cu piesele prearanjate. Ei puteau sa castige jocul printr-o varianta bine-cunoscuta si exersata, de 5 miscari sau printr-o varianta mai simpla, [...]
5 lucruri suprinzatoare despre cumparaturile Generatiei Z
In aprilie 2018 am realizat un studiu despre cum isi cheltuiesc romanii banii, cu analize pe fiecare generatie de consumatori. Am aflat lucruri interesante despre fiecare, dar... parca cei mai surprinzatori au fost cei din [...]
Reinventarea traditiilor si nostalgia in marketing
66% dintre consumatorii din Romania afirma ca se simt mai apropiati de marcile care se inspira din traditii, dar reusesc sa fie moderne in acelasi timp. 86% sunt de parere ca, indiferent daca traim intr-o [...]
Consumatorul modern din comunitatile mici. 7 insight-uri despre cum sa il abordezi
In comunitatile mici din Romania traiesc aproximativ doua treimi dintre romani (45% in mediul rural si 19% in orasele cu sub 50.000 locuitori). Foarte multe branduri au insa sediile centrale in aglomeratia oraselor mari. Si, [...]
Stirile false si cea mai buna reactie a companiilor
Stirile false sunt astazi un fenomen. Se stie ca ele au influentat alegerile in US, ca sunt folosite de trusturi media ca sa atraga atentia, de politicieni ca sa obtina beneficii sau de branduri ca [...]
Leave A Comment
You must be logged in to post a comment.